Support

Mistede sager efter opdatering til ver. 2.8 ?

Har du opdateret DomuSpect til ver. 2.8, og er dine ubrugte sager justeret ned til 2 sager ? Vi ser nogle gange at hvis man f.eks har 10 ubrugte sager så kan det ske at der nedjusteres til 2 ubrugte sager efter en opdatering til ver. 2.8. Vi arbejder på at løse dette problem. Skulle uheldet være ude for dig, så sørger vi selvfølgelig for at du får dine ubrugte sager igen. Skriv til os på info@iospect.dk og vi retter fejlen hurtigst muligt.

 

 

Problemer med at købe sager i DomuSpect ? – se her:your-could-not

 

“Dit køb kunne ikke gennemføres – kontakt Itunes Support”

 

Vi har desværre flere brugere som melder tilbage at de ikke kan købe nye sager direkte i DomuSpect. Vi har talt med Apple om problemet, og de indrømmer at fejlen ligger hos Apple.

 

Hvis du oplever dette problem så skal du kontakte Apple. Vi vil selvfølgelig gøre alt hvad vi kan for at hjælpe dig, men dette problem har vi desværre ingen indflydelse på. Bemærk at du muligvis godt kan købe ting i andre apps, men ikke i DomuSpect – desværre betyder det stadigvæk at fejlen ligger hos Apple da det er deres betalingssystem der ligger uden for vores app, der har et problem.

 

Men det vi kan gøre er at vise dig en hurtig og nem måde til at komme i kontakt med Apple så fejlen forhåbentlig kan rettes. Se denne guide:

 

  1. Gå til denne side: https://getsupport.apple.com/
  2. Tryk på “Itunes og Apple Music”

itunes_1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Tryk på “Itunes store”

itunes_2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Tryk så på “Køb, fakturering og indløsning”

itunes_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Tryk nu på “Kan ikke foretage køb fra itunes store”

itunes_4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.  Nu kan du vælge hvordan du vil i kontakt med Apple Support – vi anbefaler du vælger “Tal med Apple support nu” – Så ringer Apple support til dig i løbet af ganske kort tid og vil gøre deres bedste for at hjælpe dig.

itunes_5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vi er i løbende dialog med Apple om at få løst problemet hurtigst muligt – du er altid velkommen til at kontakte os uanset om du har fået hjælp hos Apple eller ej.

 

——————————————————–

 

ALM. FAQ:

Læs først vores FAQ nedenfor – mangler du svar på dit spørgsmål kan du kontakte support ved at bruge supportvinduet nederst til højre.

 

FAQ

Hvordan logger jeg ind ?

Du har fået udleveret et brugernavn og et password – dit brugernavn er typisk dit cvr. nr. – hvis du har glemt dit password kan du bestille et nyt ved at skrive til support@iospect.dk

 

Jeg kan ikke sende tilbud, rapporter og andre dokumenter fra appen.

Du er sandsynligvis ikke online – check om der er dækning på dit mobile internet og om du har forbindelse til et trådløst netværk.

 

Hvordan installerer jeg appen på en ny enhed ?

På enheden åbner du app store og søger efter den app du skal bruge, f.eks IsoSpect, DomuSpect eller noget andet. Dernæst trykker du på hent, åbner appen når den er installeret og logger ind hvis påkrævet.

 

I mine pdf rapporter eller tilbud har jeg ikke alle mine virksomhedsoplysinger med i bunden ?

Tryk på det lille tandhjul i nederste højre hjørne. Her kan du åbne virksomhedsoplysinger. Check at du har udfyldt alle felter korrekt.

Facebook
Facebook
YOUTUBE
LINKEDIN