Hubspot Partner

HubSpot er den professionelle løsning til :

– Inbound Marketing
– Lead generering
– CRM
– Analyse
– Service & Support
– Salg
– Tracking af data

Vi er HubSpot certificerede partnere

At blive certificeret HubSpot partner er ikke noget man lige bliver på en eftermiddag.
Læs mere om hvad der kræves af os.

Den korte version: Vi ved hvad vi snakker om og vi kan sammen med HubSpot tilføre din virksomhed værdi der kan måles.

Hvad er HubSpot?

HubSpot er en softwareplatform, der tilbyder en række værktøjer til inbound marketing, salg og service. Platformen inkluderer funktioner som SEO, content management, social media management, lead generation, email marketing, CRM og analyse.

Målet med HubSpot er at hjælpe virksomheder med at tiltrække, engagere og behandle leads og kunder, samt forbedre deres online tilstedeværelse og kommunikation. Det giver virksomheder mulighed for at automatisere og optimere deres marketing- og salgsindsatser, samt forbedre kundeoplevelsen.

HubSpot tilbyder både gratis og betalte versioner af deres software, og de har også et åbent API, som giver mulighed for integration med andre systemer.

Hvad kan du bruge HubSpot til i din virksomhed?

Du kan bruge HubSpot til en række forskellige formål i din virksomhed, herunder:

  1. Inbound marketing: Brug HubSpot til at oprette og distribuere indhold, optimere dit website for søgemaskiner, og generere leads gennem landing pages og formularer.
  2. Lead generation: Brug lead generering værktøjer som e-mail marketing, lead flow og formularer til at konvertere besøgende til leads og derefter til kunder.
  3. CRM: Brug CRM-funktionerne i HubSpot til at styre og analysere dine kunderelationer, herunder at holde styr på kontaktoplysninger, interaktioner og salgshistorik.
  4. Analyse: Brug HubSpot’s analyseværktøjer til at måle ROI på din marketingindsats, overvåge dit website-trafik, og følge op på dine kampagner.
  5. Service: Brug HubSpot til at håndtere og organisere supportforespørgsler og automatisere kundeservice opgaver.
  6. Salg: Brug HubSpot til at automatisere salgsprocesser, dele leads og kontakter med dit salgsteam, og følge salgsaktiviteter og pipeline.
  7. Datatracking: Saml alle dine data i HubSpot og få fuldt overblik over din marketing- og salgsindsats, mål på performance, inbound, ROI og alt muligt andet som er vigtigt for at øge omsætningen og interaktionen med dine kunder.


Det er vigtigt at nævne at det kræver en strategi og planlægning for at få det fulde udbytte af Hubspot, og det er vigtigt at have et klart formål og mål for brugen af Hubspot i din virksomhed.

IOspect er HubSpot Partnere

Hvordan bliver man certificeret HubSpot partner?

For at blive certificeret partner hos HubSpot skal man gennemføre en række træninger og eksamener for at vise sin viden om HubSpot-platformen og deres produkter. Dette kan inkludere træning i marketing, salg og service, samt certificering i specifikke produkter som Inbound Marketing, Email Marketing, eller CRM.

Derudover skal man opfylde visse krav til kundeportefølje og aktivt bruge HubSpot-platformen i sin daglige praksis. Det kan være nødvendigt at have et minimum antal aktive kunder og/eller et minimum antal månedlige aktiviteter på HubSpot-platformen. Der kan også være krav til at have en bestemt mængde erfaring i branchen.

Kontakt os og få en vurdering på om HubSpot er relevant for din virksomhed.

Du er altid velkommen til at kontakte os for en uforpligtende samtale om din virksomhed og hvordan HubSpot kan hjælpe dig med at optimere og indfri dine mål. Ring på TLF: +45 4290 9008 eller sende en mail til jonas@iospect.dk

Eller book et onlinemøde med Jonas Jeppesen, vores HubSpot ekspert.

Jeg ser frem til at høre fra dig.